Pelikan

Stockholm'un yerel lezzeti. Gitmemek olmaz. Esnaf lokantasi ama şık olanından. Ben ne oldugunu bilmediğim bir balik yedim. Bana biraz fazla yagda kizarmis gibi geldi. Yanindaki pilav cok lapaydi. Yanindaki midye harikaydi. Cilbir tipinde pisirilmis yumurtayi yemedim.
Alexander dana eti yedi. Et puresi gibi birseydi. Benim damak tadima uymadi. Yanindaki patates puresi gayet guzeldi. Birsey berry receli vardi bir de o da cok guzeldi. Ekmekler leziz Stockholm'de. Wasa Stockholm'den cikmaymis biliyor musunuz? Ben bilmiyordum.
Sonuc olarak Pelikan'nin kis menusu bana pek uymadi ama Pelikan Isvec mutfagini tatmak icin mutlaka gidilmesi gereken bir restaurant. Ustelik 400 yillik bir gecmisi var bu restaurantin. Ayrica orada aslinda geyik eti yemek lazim ama pazar gunu evde yiyecekmisiz o yuzden Tante yeme dedi.
Garsonlari inanilmaz nazikti. Hatta bir tanesi beni Isvec'li sandi, caktirmadim ama cok sevindim ;)
Cok buyuk bir restaurant o yuzden yer bulmak sorun degil. Bir de bar kismi var.
stockholm'de gece hayati cok canli. Eksi bilmem kac derecede herkes cibil cibil sokaklarda. Tum restaurant cafe ve barlar dolu.
Stockholm'e kesinlikle gelin. Pelikan'a da. Şık dediysem yanlis anlamayin dress code falan yok. Esnaf lokantasina hore şık manadinda. Ustelik fiyatlari da oldukca iyi.
Bar kismi Taksim barlari konseptinde. Bira salas.





Yorumlar

Adsız dedi ki…
Geçenlerde izledim; Bourdain, İsveç programında burada yemek yedi. Bir gün İsveç'e gidersek kesin burada yiyeceğim.

Popüler Yayınlar