Spor


Hava -4 derece falan. Fakat Bremen cok nemli oldugundan hissedilen cok daha beter. Saat uc civari bisikletimle parka gittim. Hani bizim evin arkasinda var ya kocaman Burgerpark, iste oraya. Butun park buz tutmus resmen. Hatta duserim ben simdi eve mi donsem diye dusundum ama hemen vazgectim. Yahu nerdeyse butun Bremen coluk cocuk parktaydi. Yurusyus yapanlar, kosanlar, bisikletiyle gezenler ve hatta kano yapanlar. Bu insanlarin sportifliklerine tek kelimeyle hayranim. Insanin bu kulturle buyumesi ne kadar guzel birsey. Umarim bir gun Istanbul'a donersek burada edinmekte oldugum bu hayat tarzini orada da devam ettirebilirim.

Yorumlar

Rainbow Gatherer dedi ki…
bende almanya'da insanların cocukluktan itibaren sporla yasamasına hayret etmiştim, cok gzuel birşey :) bende bloguma beklerim :=)

Popüler Yayınlar