Rossini

Olmaz olmaz demeyin. Ne işim var Oldenburg'ta demeyin. Bakın bana :) Ben iş için bile gelmiştimOldenburg'a bu arada.
Oldenburg'ta Rossini diye bir restaurant var. İtalyan. Hayatımda yediğim en güzel mozarellardan birini orada yedim. Hugo'yu da ilk orada içmiştim zaten.
Restaurant Rossini
Marschweg 14
26122 Oldenburg
Tel: +49 441 14926 (Doğru yazdım bu kadar)
info@rossini-oldenburg.de
Bu arada Bremen'deki Park Otelde'ki bir restaurant Michelin yıldızı almış. Kusur kalırsamkafamataş düşer. Yakında giderim.
Bremen'deki favori restaurantım halen Catzen Cafe. Catzen Cafe'nin bir de sushicisi var. Cuma akşamı oraya gittik. Baya başarılı o da. Volki tam senlik.
Bu arada Eylül'de Hamburg'ta Westerhagen diye Alman bir grubun konserine gitmiştim. Bileniniz var mı? Almanca olmasına rağmen eğlendim ve beğendim. Hayret :)
Roma'da bir yere gitmiştik. Oranın biletin, buldum. Ben beğenmemiştim orayı. Ale beğenmişti. Bana kalırsa boşuna vakit kaybetmeyin. Il Vittoriano idi sanırım. Tepesine çıktık asansorle. Collesiumun karşısndaki eski şehri gezmek bitince çıktığınız yerde hemen lökdiye karşınıza çıkıyor. Yanlız o binada güzel sergiler oluyordu. Biz ordayken Tamara Lempicka vardı. Esas ondan önce bomba biri vardı unuttum amakimolduğunu.
Ayrıca hem Bremen'de hem de Oldenburg'ta olan Bestial d,ye bir restaurant daha var. Bunun da karidesli köri çorbasına hastayım. Buraya göre asortik bir yer birazcık. İşiçin geldiğimdede oraya götürmüşlerdi beni. 
Theaterwall 20 26122 Oldenburg
Tel: 0 441 2176714
www.bestial.de 
info@bestial.de
ay gece gece saçmalamaya başladım sıkıntıdan. Siz bi de yarın akşam görün beni. Ale yine Hollanda'ya gidecek. Aslı çok yoğunsun diye bulaşmadım sana canım. Bitsin tezin önce bana gel gelicem sonra sana :)
Bir de Roma'da MAXXI (Museo Nazionale Delle Arti Del XXI Secolo) diye bir modern sanat müzesi vardı. Gezip görmenizi şiddetle tavsiye ederim. 

Yorumlar

Popüler Yayınlar