Kizlara update maili yazmistim
Aynisini buraya da yapistirarakbusengecligin ve hayvanligin kitabini boyle de yazarim

"Napisiniz kizlar
Ben de cok ozledim sizi
Internetim geldi sonunda kizlar
Fekat skypem baglanmiyor bir turlu nedendir bilen var mi
Dun almanca kursuna basladim
Kufur etmeyin bana ama insan rahata cabuk alisiyor
Yarim gun kursa gidiyorum iki gundur
Boyle bir yorulmalar
Bir vakit kalmamasi durumu ki anlatamam yani :)
Ev hanimi yogunlugu diye bi sey var hicbiseye benzemez :)
Neyse bu sayede artik ben de erken kalkmaya basladim
Alisinca hersey daha duzenli olacak biliyorum

Sinifimda 6 kisiyiz su anda
5 kiz bir erkek
Ortmenimiz rus orijinli galiba
Elena adi
Japon bir kiz var sinifta cok tatli
Ne guzel insanlar o japonlar yakindan bakinca
Kaslari gozleri dudaklari ciltleri falan
Hakketten cok guzeller
Bir tana afrikali kiz var 19 yasinda tip okumaya gelmis
Yanimda bir hintli kiz var dis doktoru
Bir meksikali kiz var
Hintli kiz evli
Geri kalanlar erkek arkadasiyla yasiyor
Hepimiz hayatimizdaki erkekler burda oldugu icin gelmisiz
Yaslilar evli
Digerleri bekar

Bugun bisikletle gittim okula
Donuste bir yagmur vardi
Gotum ve bacaklarim islandi ama sadece
Nasil derseniz
Isiklarda durunca sele islaniuordu
Ha bacim duruken otur derseniz ben burda bir pigmeyim unutmayin
Bacaklarimin da ustune yagdi tabi
Bi de pantolonum su gecirmez degildi cunku
Aldik da daha gelmedi su gecirmez pantolonum
Montunu kirmizi istedigim icin bekliyoruz gelmesini

Oyle iste
Ben de eve gelip yemek yedim
Dun aksam ispanakli tavuk yapim
Yemekten sonrz uyudum bjraz
Bihtar gibi hissettim kendimi
Ota boka yorukup dinlenirdi ya
Ben de oyle oldum
Neyse kalktim odevlerimi yaptim
Son bir tane kaldi o uzun ara verdim onu yapmadan
Dun gece bugunku odevlerimi yapmaya usendim
Ama bu yastan sonra kucuk sinifta yapmadim ben demeye de utandim
Oturdum yaptim

Ha okulda kantin denen bi sey yok
O bakimdan dun cok acikmistim
O yuzden dun gece muffin yapmistim ara ogun olsun diye
Masallah ben ana ogun gibi yedim ama olsun
Muffine kabartma tozu koymayi unutmusum
Kabarmadi ama olsun
Yeniuo en azindan
Her bir malzemesi organik
Icindeki berryler de taze hatta
Herkeslere super otesi muffin yaptim da su kocama bi gosteremedim o guzel muffinleri
Neyse baska ne diyodum
He bu aksam Ale erken gelecek
Deutschebank bremen bolgesi icin kokteyl var
Ceosu gelecekmis
Ben de karsima cikan bu insan gibi giyinme fikrine cok sevindim ve hemen evet dedim Ale'me
Ben ki ayni bankanin nelerinde neydim bir zamanlar simdi ki halime bak diye de dramimi yapmadan durmam
Oyle iste
Benden bu kadar simdilik
Hasretlen operim hepinizi

Bundan sonra mailden degil
Internetimiz geldi ya haftasonu da hastaydim ya basladim revenge'i izlemeye
3 gunde
O ne manyak dizi oyle
O ne entrika oyle
Firdevs Yoreoglu bile bir an golgede kaldi yani o dereve. Ama kendisi Victoria Greyson ile kapissa galip gelir bence. Neyse izlemediyseniz tavsiye ederim. Cok hata var tabi onlara diyecek birsey yok ama izlemesi cok zevkli.
Artik dizilerim bitti. Bundan sonrasi haftalik. Game of Thrones zaten Mart'ta. Yalan Dunya Izleyesim var biraz. Ama simdi yine dizilere kaptirmsk istemiyorum kendimi. Su icmiyorum resmen ya. Bi de hasta oldum. Evdeki butun dezenin sasti. Zaten okula da basladim. Gecen haftadan camasirlar serili duruyor.
Ispanakli tavugumun resmini koyarak bitereyim bugunu artik.




Yorumlar

Popüler Yayınlar