Kate Moss


Bugun instagramda idi sanirim biri Kate Moss'un bir sozunu yazmis. Hicbir tal skinny olma hissinden daha iyi degildir gibi birseydi yanlis hatirlamiyorsam. Ana fikir bu en azindan. Aaa iyi lafmis falan dedim. Sonra ogle yemegine gittik. Sabah Oldenburg'taydim. Meydanda sahane bir Italyan lokantasi var, Mamma Mia. Klise ismine bakmayin oldukca bsarili bir yer. Oraya gidip oturdum. Ve birden damak tadinin nasil es gecilebilecegine inanamadim. Evet Kate Moss'u moda cekimlerinde cok begeniyorum. Sanmayin ki hasetlik yapiyorum. Alakasi yok. Tas gibi olacaksam Jennifer Anniston gibi vucudum olsun. Kate Moss bence bu dunya uzerindeki en zavalli unlulerden biri. Sahip oldugu tek sey skinny olmak. Mutlu olsa o kadar uyusturucu kullanmaz herseyden once. Gunde uc paket sigara icen, yemek yemeyen bir insani sabah uyandiginda kim opmek ister sorarim size. Hayati boyunca erkek arkadaslari tarafindan agzina sicilmis zayif bir karakterdir benim gozumde Kate Moss. Oyle iste, kadinin lafina uyuz oldum da paylasayim dedim.

Yorumlar

Ceren dedi ki…
Evet aynen katılıyorum sana, tam olarak söylediği nothing tastes as good as skinny feels; pro-anorexic topluluğunun nottosu olmuştur hatta bu söz.

Popüler Yayınlar