Elmali kurabiye


Lezzet Dedektiflerinin blogunda gordugum elmali kurabiye tarifini denemeye karar verdim. Biraz yurudum ya hemen geri almam lazim ne verdiysem. Aslinda pogaca yaasim vardi soyle kitir kitir sirkeli ama yumurta kalmadigi icin ve pazar gunu heryer kapali oldugu icin yumurtasiz olan bu tarifi yapmaya karar verdim. Evde elma da yoktu. Ben de daha once waffle ile denemk icin aldigim ekteki elma pango puresini kullandim. İcine alti corba kasigi esmer seker ve bir tatli kasigi tarcin koyup biraz kaynattim. Sonucta yan kavanozdaki kahverengi sey cikti ortaya. Kavanozdaki de artan parca. Onu da buzlukta saklayacagim marmalet niyetine kullanirim baska bir kurabiye girismimde. İlk defa elmali kurabiye yaptim. Basarili oldugumu sanmiyorum. Bakalim tadi nasil olacak. Ha bir de bu karisima degirmen vanilya koydum az biraz :)

Yorumlar

Popüler Yayınlar