Bugunleri de gorduk

Dokuz senedir avukat gibi giyiniyordum. Ozel hayatimda bile. Aliskanlik oluyor tabi haftasonu ama da cok cilgin giyineyim olmuyor. Şık ve klasik bir stilim vardi.
Fakat simdi bambaska bor hayat tarzim var. Bir kere yuruyorum. Bisiklete biniyorum. Sehir degil de kasaba hayati gibi. İstanbul'dan sonra 600.000 nufuslu Bremen kasaba oluyor zaten. Arti hava cok soguk. Haliyle butun giyim tarzim degisti.
Etek hic giyemez olmustum. Dun bor baktim bizim meksikali kiz ince corap sort giymis. O usumuyorsa ben de usumem dedim gittim falke'den yun corap aldim. O kadar da degil ince corap giyemem o genc. Almanya'ya ilk geldigimde cok avam buldugum tozluklardan da aldim ve bugun ikisini de giydim. Biri bana iki ay once tozluk giyecegimi soylese kafamin uzerine yemin falan ederdim herhalde hayatta giymem diye.
Ay hic usumedim ama cok mutlu oldum bu sebepten.
Ama hala eskiden kalma butun calzedonia opak coraplarimi bahara sakliyorum. Bahar da ne zaman gelecekse artik haziran falan herhalde. Agustosta da iki hafta yaz olur. Tamam iste bitti gitti.

Yorumlar

Gulcin dedi ki…
tozluk ne onemli bir seymis ben de gecen kis kesfettim. Buu kis da vakitleri geldi hakikaten cikarmali :)
Dudu dedi ki…
Yazin Bremen'i cok merak ediyorum ben de. O kucucuk yer ne sevimli oluyordur. I love Bremen :)

Popüler Yayınlar