05 Ocak 2013

Biraz haset yapmis olabilirim

29 Aralik gunu Munih'e gittik. Yaklasik 7 saatlik araba uolculugundan sonra (bir saatten fazlasi trafik, burda sehir icinde degil otobanlarda trafik oluyor) guzeller guzeli Munih'e vardik. Keko oldugum icin foto cekmedim. Zaten gec kaldik. Ale'nin kuzeninin oglunun vaftiz toreni vardi. Ale'm de bilmem kacinci kez vaftiz babasi oldu. Neyseki yetistik. Su an ismini hatirlamadigim Munih'teki o buyuk domda oldu toren. Kuzenimizin karisi Kenya'li. O sebepten birlesmi milletler gibiydi ortalik. Once o yorelerden bir ilahi ile basladilar. Bizim dugunumuze gelemeyen dayi, gercek barones yenge, diger kuzenler, esleri, cocuklari vs hepsi ile tanistim. Sonra evlerine gidip pasata borek yedik. Sampanya ictik. Bir suru vodka shut yaptik. Aksam yemeginde saattlerce sarapla pismis bir dana eti yedik. Corba gibiydi biraz. Hala niye daha fazla yemedim diye kiziyorum kendime o kadar guzeldi yani. Sarhos oldum o gece. Ale'nin bu dayisinin uc oglu var. Ucunun de karilari yabanci. Dolayisiyla herkes akici Ingilizce konusuyordu. Ne kadar mutlu oldugumu tahmin edersiniz herhalde. Karisi olan yani evine gittigimiz cocugu vaftiz olan Kenya'li E'yi o kadar cok sevdim ki keske Munih'te yasasak da arkadas olsaydik. Dogu kulturleri olarak biz daha cok benzesiyor ve daha kolay kaynasiyoruz. Ben ki Avrupa'da (edirne :) dogup buyumus bir insan olarak bile Alman'lari zaman zaman snob ve soguk buluyorum ne yalan soyliyeyim. Genelleme yapmak istemiyorum hepsi oyle degil ama dogu kulturu ile daha cabuk kaynasiyoruz.
Sabah ayilip kahvaltiya tekrar ayni eve gidip. Bavyera usulu kahvalti ile tekrar sarhos oldum. Beyaz sosis, tatli hardal sos, bretzel denen bizim simit gibi bi sey ve beyaz bira denen biradan ictim. Mikemmelldi yani ne yalan soyliyeyim. Kahvaltidan sonra ayilmak icin English Garden denen Munih'in buyuk ormanlik parkina gittik. Zaten evin arkasindaydi. Eve gelip icmeye devam ettik sonra. Boyle de alkolik bir haftasonuydu benim icin.
Neye haset yaptin ne guzel eglenmissin iste derseniz, Munih'te yasayan herkese haset yaptim. Munih'teki Almanlar bile stylish bacim. Biz burda koyde yasiyomusuz resmen. Bir universitesi var binaui gorunce burdaki universiteden sogudum vallahi. Mimari hic Alman mimarisi gibi degil. Zaten Munih'liler Munih icin Italya'nin en kuzeyi diyorlarmis. Sansimiza hava da gunluk guneslikti. Bu tabi Almanlar icin kazakla gezmek demek.
Melissa Faber Castell'e hem kocasi zengin hem de Munih'te yasadigi icin de haset yaptim. Kadinin Munih'te isi ve arkadasi da var. Ayda iki kere business class Istanbul'a geliyor daha ne olsun. Valla haset yaptim.

2 yorum:

Kız kıza toplandık dedi ki...

Melissa Faber Castell vogue'un bugun ne giysem bolumunde bir ay sureyle yayin yapti, nasil olmusda hemen bir alman kadar zevksiz olabilmis sastim kaldim. (dedikoduya gel)

munih guzel ama ben en cok hamburg'u seviyorum.

bloguda bu gunlerde yenilmek istiyorum. o yuzden bir acip bir kapiyorum :)

Zeynep dedi ki...

Yaaa gordum sorma varlik icinde yokluk. Gerci o eskiden de zevksizmis gordugum kadariyla. Bi de ne kadar sacma o motolar gidecekleri gun giydigi bluza bak. Kesin cekimden sonra kazak gocuk falan giymistir. Havalari bilmiyoruz sanki munihte ekimde kar vardi. Ben de ne uyuz olduysam kadina haa :)