Son haberler

Almanya'ya dondum. Istanbul'dan pek bir sey anlamadim aslinda cok kostur kostur gecti ama yine de tabi ki cok guzeldi. Yeterince vakit geciremedim kimseyle. Bazilatiyla hic. Bir dahaki sefere artik. Burada hava bir guzel anlatamam. 8-9 derece civarinda geziyor ki bugun normal Istanbul kabanimla, eldivensiz ciktim. Tabi burdakiler kazak ve ince ceketlerle cikmislar bu durumda.
Ay o yere batasica internetimiz hala baglanmadi. Telefob baglandi, modem geldi, internet yok. Ale'm uzuluyo diye yaninda soylenmiyorum ama vallahi uyuz oldum bu Almanlarin yavasligina. Araya noel de girdi tabi. Havalarin boyle devam etmesini umarak satirlarima burada son veriyorum. Zira internetsizlikten neler yazacagimi da unutuyorum. Bu arada Volki'den aldigim Cia ve kultur sanat camiasi le ilgili super bir kitap okuyorum. Detaylatini paylasacagim.
Eger yazamazsam simdiden hepinize iyi yillar dilerim.

Yorumlar

Popüler Yayınlar