Istinyepark


Almanya mode on. Amaan kar yagsa nolcak, zaten ne kadar yagabilir ki, gecen sene yagdi, iki sene ust uste yagmaz derken ne hallere dustum bugun bir bilseniz. Sabahin korunde lazere gittim. Ordan cikip mashattanda oturan bocuk asliya bir ugradim. Ordan da istinyeparka gittim. Zaten giderken cokbtrafik vardi. Ama taksici dedi ki bi burda var baska yerde bi sey yok. Hayir gecen seneden biliyorun bizim site ici afet yeri gibiyken disarida hicbi sey olmuyordu hakikaten. Neyde ben boyle nostalji yapiyorun, o begenmedigim sitemizi ozluyorum falan. Saniyorum ki hala istinyeparkta oturuyorum alisverisim bitince arka kapidan eve gidicem zink diye. Saat ucte bir ciktim ki ne goreyim. Kiyamet kopmus. Metroya kadar yurudum. Berem bile yok dusunun. Metroyla kabatasa gelip motora bindigim dakka Allah'a sukrettim. Sonra da Aysegullere geldim. Evde Doga ve Nani vardi. Internete girdim yemek yedim. Tam cikacakken Egemen geldi. Bi posta da onunla yedim. Sonra kardesim geldi. O da yedi yogaya gitti. Ben hala burda oturuyorum. Aysegul hala gelmedi fekat. O kadar hava yapiyordum istanbylda hava cok guzel falan diye. Nasil bir ugursuzlukla geldiysem artik. Ustelik daha islerimi bitiremedim bile. En onemlisi yarin kuafore gidip beyazlarimi boyatmam lazim. Onu yapamazsam halim cok aci olur ama bilemiyorum.

Yorumlar

Popüler Yayınlar