Bugun

Yeni yil sirketlerde oldugu gibi insanlarda da bir muhasebe donemi oluyor. Bugun kendimize biraz vakit ayirmak icin bir bahane yaratiyor. Meditatif bir sekilde sakince, kendimizle basbasa bir yarim saat fazlasiyla yeterli.
Dun eski ofisimden cok sevdigim bir atkadasimin annesinin vefat ettigini ogrendim. Simdi onun yeni tildan hic bir talebi olmadan ne buyuk aciyla bu geceyi gecirecegini dusundum. Insan bu aciyi bilince ici daha bir ciz ediyor. O yuzden bu yili saglikli gecirdigim, tum sevdiklerim saglikli gecirdigi icin cok mutluyum. Sukurler olsun. 2013'te de saglikli olmak istiyorum. Ailem ve sevdiklerim de saglikli olsun. 2013 basta herkese saglik getirsin.
2012'nin ilk yarisi benim icin tamamen calismakla gecti. Ikinci yarisi ise evlenmek, Almanca ogrenmek ve Almaya'ya tasinmakla gecti. Sukurler olsun ki bunlarin hepsi mutlu olaylardi. 2013'te oncelikle ben kendimi daha cok tanimak istiyorum, kendime daha fazla yakinlasmak, kendimi daha fazla sevmek istiyorum. Kendime daha fazla deger vermek, ve bunu gostermek. Biliyorum ki bunu yatigimda zaten pek cok sorun ortadan kalkacak. O yuzden bu sene benim senem olsun istiyorum. Sirtimda yuk gibi tasidigim sacma sapan gecmis deneyimlerimden kurtulmak istiyorum. Daha sabirli, daha sakin, ama bir o kadar da daha neseli, hareketli ve enerjik olmak istiyorum. Daha fit ve zinde olmak istiyorum. Daha fazla spor yapmak, kendimle ve vakit gecirmek istedigim herkesle daha kaliteli vakit gecirmek istiyorum. Kendimi akisa daha fazla birakmak istiyorum. Daha fazla kitap okumak, daha fazla film izlemek, daha fazla seyahat etmek istiyorum. Bu yil Almanca'yi adam gibi ogrenmek istiyorum. Golf oynamayi ogrenmek istiyorum. Bu yil flamenko kursuna tekrar baslamak istiyorum.
Simdi kahvaltiya gitmem lazim. Hepinize mutlu ve saglikli ve bereketli bir yil diliyorum. Hepimize.

Yorumlar

Popüler Yayınlar