Yoruldum gene bacilar

Bu gece ilk defa yeni evimizde kalacagiz. Ama sadece iki gece kaldiktan sonra gecici eve donecegiz. Ay ayaklarima kara sular indi yine koli acip yerlestirmekten. Vurdum kendimi abur cubura enerji versin diye. Lakin bugun biraz evi temizleyecektim vaktim kalmadi ona. Gardrobumun ve banyo dolaplarimizin gelmesi uc haftayi bulacakmis :( buzdolabimizi tasirlarken bantlamislar yapistirici izi kalmis titiz kicam ben bunu kullanmam diye yeni dolap aldi. O gelene kadar bunu da calistirmayalim dedi. Bugun aldiklarimi balkonda mufaza ediyorum. Benim gibi insana boylesine titiz koca. Ellerimi yikayinca yere su damlatirsam hemen arkamdan siliyo zeynep parkeleri islatma diye. Kimin ahini aldim acaba :)
Nerden baksan uc hafta daha temelli yerlesemeyiz biz bu eve.
Ay kocam ne pirtikciymiiiiis. Bunu ona da siylemek istiyorum ama useniyorum pirtikcinin ne oldugunu anlatmaya. Yok aslinda adamib kabahati yok. 10 senedir yudum yudum anadolu tadinda kah venezuela kah romanya kah bilmem ne gezdiginden her yasadigi yerden koliler oylece durmus senelerdir. Herseyden uc dort tane var evimizde. O olmadan ben eleyemiyorum da kor topal ilerliyorum. Aslinda baya isler becerdim ama hala koli var. Daha dogrusu bir ida tamamen koli dolu. Salona koltuklarimiz da sigmadi. Iki kisi 140 m2 eve sigamadik biz valla. Kucuk tutmusuz evi bilemedik.
Ilk begendigimiz bir ev vardi derya deniz. Uc katli. Fakat onun da evsaibi uyuzdu yok gurultu istemem bilmem ne deyince aman dedik diken ustunde mi oturucaz yarin obur gun coluga cocuga karisiriz o zaman napicaz. Neyse 3+1 evimiz arti bir camasir odasi bir kucuk depo odasi asagida bodrumda da bir odamiz var, sigamadik anacim. Esya eleme yollarina basladik. Sozde bugun noel suslemesi yapacaktim eve o da yalan oldu valla.
Ya o diilde sanki benim bazi esyalar gelmemis istanbuldan. Baska istanbul kolisi de kalmadi ama dur bakalim cikar herhalde bir yerden. Anacigimin ceyizleri cikmadi ya. Daha dogrusu bir kismi.
Ay yer gok cetik inanamazsiniz. Ne yapicam o kadar cetigi bilmem. Senelerdir ondan ona. Ne guzel Ale'lerde gumus catao bicak takimi geciyor nesillerdir bizde de cetik :)
Oyle iste. Cep telefonumdan bildiriyorum. Aaa sahi yarin yatak odamizin perdeleri gelecek. Salona nasil perde alsam acaba ya onerini var mi? Birazdab salin camlarinin resmini cekip koyarim. Ozellikle kardescagizim sen fikir ver bakayim. Yarin sabah ver ama adam sabah gelecek. Ogleye kalma yani. Siz de kalmayin lutfen.
Dorduncu kat komsumuz piyano caliyor. Alman okunca sanirsib Mozart calacak yok anam My heart will go on caliyor Celine Dion'dan. Inlarin evleri 240 m2'ymis ve 5 cocuklari varmis. Bu durumda oranlama yaparsak bizim daha genis oluyor aslinda. Bugun ilk is onlara da sordum iki tane temizlikcileri varmis. Gozunu sevdigimin zengin almanlari. Telefonunu verdi birinin Ale'ye aratacagim Allah'im dua edin de kadinin bos gunu olsun. Haftada dort saat yaaa tam gun bile degil.

Yorumlar

Adsız dedi ki…
su damlatmak Edirnelilerin genel sorunu galiba :)) yalniz degilsin Alex.
Omer
Hulya dedi ki…
çetik olayına çok güldüm çünkü bizde de aynı durum sözkonusu.
Zeynep dedi ki…
Ay Omer o kadar cok guldum ki sana :) Ale'ye bile anlattim. Elif de yanimda daaa yeni mi cevap yaziyon sen diyo. Sanki intertim var da burda yedi beni kac gundur giremedi internete diye. Neyse cok mutluyuz ama yine de. Yakinda siz de gelin lutfen tamam mi?
Hulya'm dogumgununu unuttugum icin bir kekoyum. Halbuse aklimdaydi kart bile aldim sana ama daha atamadim. Gelince goruselim mutlaka. Cok operim.

Popüler Yayınlar