Cok komigime gitti :))) hi hi hiii :)


Ya cok tembellik var ustumde. Evet yorgunum ama kocam da aynen benim
Gibi kosturuyor bir de ise gidiyor. Utaniyorum vallahi bazen. Ay benim de bu hemen ezige baglamalarim yok mu gicik oluyorum kendime. Hep o jumanist babamin yuzunden. Ekstra bir hassas yetidtirdi bizi ama İstanbul'a gelince survive edebilmek icin mecburen biz biraz degistik ama icimizde bu hep kaldi. Oyle iki arada bir derede kaldik. Bizbdedigim kardesim ve ben. Ne anlattim ben simdi insallah anlamissinizdir.

Yorumlar

Turuncu Gezegen dedi ki…
Ben anladım ki kendine yorulduğun zamanlarda mızmızlanma, öylenme, şikayet etme hakkı tanımıyorsun, diğeri benden daha kötü durumda diyerek kendini utandırıp susturuyorsun! Hepimizin mızırdanma ihtiyacı olur.. Utanma :) Söylen şekerim! Yoruldunuz tabii, hem bir de sen yepyeni bir yere, kültüre uyum sağlamaya çalışıyorsun bu Ale'nin işinden daha zor bir iş :)

Öpüyorum seni..

Popüler Yayınlar