Bu da duvardaki saat


Bunun yerini bir sekilde tarif etmem lazim size. Ulas ve Hale, Volkan ve İrem
Dugun hediyesi olarak Roma'dan boyle bir saat almislardi. Dukkanin adi Raku idi sanirim. Panteonun yanindan sapiyosun falan dediler. Azmetyim buldum o dukkani ve bu saati aldim. İnanilmaz guzel objeler ve saatler var. Bir tane de baykuslu kucuk tabak almistim. Panteonun onundeki meeydandasiniz. Yuzunuz panteona bakiyor. Gel panteonun onune, don sola. Biraz ilerle solda bir dukkan.
Ayrica bu dukkanin karsi caprazinda bir de pinokuocu var. Pinokyocu dedigime bakmayin tahta ile yapilmis akliniza gelebilecek herseyin oldugu bir dukkan. Orjinal boyunda motosiklet bile var. Roma resimlerimi kaybetmeseydim koyardim buraya da.
Zeynep sen niye costun boyle derseniz efenim hastayim evden cikamiyorum. Yapacak bir sey yok. Kitabim yok dogru duzgun yanimda. I padden blog yazabilmeyi becerdim. Boyle oldu bir anda.

Yorumlar

fasulye dedi ki…
anladim ben valla nerde oldugunu, orda kedili saatler de vardi di mi? o dukkani pinokyocudan daha cok sevmistim ben. alsam mi almasam mi diye dusunup almamistim bisey saf gibi,
asli

Popüler Yayınlar