29 Kasım 2012

Almancam belli bir terminoloji yonunde gelisiyor


Dun alisverise gittim. Cat pat konustum. Kiz takir takir konusmaya basladim. Yavas lutfen az biliyorum falan dedim kiz soka girdi aaa Almanca'niz cok iyi diye. Heralde aksanim duzgun diye dusundum ben de. Bilemiyecegim hala A1'im zira daha kursa baslayamadim. Hala yeni evimizde kalabilmeye baslayamadik. Bugun trenle gidip biraz daha kutu acacagim. Hala temizlikci bulamadik. Halimi gorseniz acirsiniz. 33 senenin acisi cikiyor resmen. Yani oyle kahretmis degilim kendimi ama herseyi Ale ile ikimiz yapiyoruz.
Bu sehirde temizlikci bulmak nerdeyse imkansiz. Ne bicim insanlar anlamadim ki herkes temizligini kendisi yapiyor. Temizlikcisi olan da gunleri dolu deyip geciyor. Vermiyorlar telefonunu. Oyle de kizgin bir rekabet var. Su expat toplantilarina gitmeye baslamam lazim onlarin kesin vardir temizlikcisi. Yoruldum lan, belim agriyor, tirnaklarim rezalet. Kadlarim da cikti. Ocak basina kadar kas aldiramayacagim ama su tasinma isleri bitsin valla manikur yaptiracagim burda. Evimizin altina sik bir kuafor ve guzellik salonu aciliyor. Bir de sarap dukkani ve firin var. Daha be isterim :) temizlikci isterim :(

Hiç yorum yok: