01 Ekim 2012

Son Mohikan

Ben oluyorum efenim. Araba kulanamayan kac kisi kaldik sunun surasinda degil mi? Hilal, Asli ve Elif G. Y. bile :) Bugun Alman Hocam'dan ders aldim. Hemi de Alman Hoca hemi de Ingilizce bilmiyo. Bak sen. Oldenburg'ta adim cikicak bir kari var ne araba kullanabiliyo ne bisiklet, kirmizi isikta geciyo keko falan diye. Adam bayaaa iyiydi ama. Benim korkumu azaltti. Yapicam ben bu isi. Benden baska da araba kullanamayan kalmayacak. O yuzden son Mohikan'im ben. Neysem simdi ben markete gidiyorum bisikletimlen. Aksam icin yemeklik bir seyler alacagim. Zaten yarin gelecek ben Türkayyyy, oh yeee beybi. Optum ba bay.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Asli, Hilal, Elif bile derken ?
burayi biraz aciklar misin zeynepciim?
optum

Asli