Yine Almaya'dayim

Ama hala temelli gelemdim. Sali gunu donuyorum. Persembe aile birlesimi viyesi randevum var. Iki hafta kadar suruyormus gelmesi. Kardesimin dogumgununu de kutlar kicim kicim gelirim ben buraya artik temeli. Ay yeter duzenli hayati ozledim, bir evim olmasini ozledim. Gecen sefer geldigimde Ale'nin tek oda evinde nasil gecirecegiz 2 ayi derken hoop yeni bir ev bosalmis. Yeni evimiz loft modeli 4 oda bir salan ama esyali, sirket calisanlarinin zaman zaman kaldigi bir yer. Haliyle cook fazla temizlenmeye ihtiyaci var. Ale sozde temizlikci bulacak ama hala bulamadi. Ben de bekleyemedim acikcasi ve hayaimda ilk defa boyle buyuk temizlik yaptim. Aslinda henuz butun evi temizlemedim ama benim icin fazla derin bir temizlik yaptim. Biz carsinin merkezind eturuyoruy halyle yaknlada supermaret yok. drugstorelarda kazklana kaiklana temizlik malzemeleri aldim. Hatta ilk gun camasir suyu bulamadim. Ilk gun mutfagin temiyledigim her yerini kakilmis modunda temizedim. Ikinci gun banyoyu. Bir sise camair suyunu da bitirdim. Koltuklar kaldi ama onlari goum yemiyo valla bakicam bakalim. Temelli geldigimde girisim belki- Hayir zaten Alman kadinlara kakilmis modunda temizlik yaptiramamki basinda duyabilecegim bir Turk bulmam lazim. Bunun disinda genel olarak keyfim yerinde. Bisiklete biniyoru, yuruyus yapiyorum. Irem burdaydi is icin ama onunla fazla gorusemedik. Bazen kagidi plastik copune. platigi de kagita atiyorum ama alistim aslinda. Yemege benzer bir seyler yapmaya calisiyorum ama henuz cok malzemem yok. Alisveris Almanca'mi baya gelistirdim. Oyle iste.

Yorumlar

Popüler Yayınlar