Az once

yine yiyecek alisverisine ciktim. anam insan evde olunca bitmiyor bu yiyecek alisverisi. ustelik de ev yeni olunca, evde bir sey lmayinca. aaaa bir de baktim bugun pazar varmis yine. meger esas uretici pazari saece cuma gunleriymis. o sebepten bir acik renk bildigimiz patates bulamadim. yk linda yok bilmem ne koyu rnk hepsi. meger burada yetisenler buymus. linda olandan aldim bakalim. zaten pazar severim yine mest ldum geldim. ylda cok guzel ir cafe gordum. ama kocam hasta evde yatiyo die oturmadim. burdaki en bktan sey e biliyo musunuy, ki simdilik hissetmiyorum ama hic arkadasim yok burada. ama dedigim gibi simdilik koymuyor bir sey yaten daha temelli bile gelmedim ve bir haftadan uzun kalmadim. ir de cok guzel kiyafetler satan dukkanlar var. hani niye kimse yle guzel iyinmiyor anlamis degilim. hepsi tam preppy giyiniyorlar. kocam dahil. hepsi demiyeyim bizim almanci kilikli almalar da var avam otesi giyinen. Almanlarin giyim kusami uzerine ayri bir post yapacagim.

Yorumlar

Popüler Yayınlar