Almanca sinavimdan

92 aldim sylemis miydim :) sabah Ale'mle Oldenburg'a ilk geldigim zamanlardabir kez gidip cok begendim Coffee Hause'da kahvalti ettik- Ayi gibi yedik ya yuh. Ondan sonra 1,5 saat bisikletle gezdim biraz eriteyim diye. Ise yarar mi bilmem yira gunlerdir Contessa kurabiyesi giyiyorum deli gibi. Buralarda noel zamani cika muthis lezzetli bir sey. Her gun bir kutu yiyorum. Kardesime aldigim kutuyu yedim, dun gece Ale Elif icin yeni bir kutu aldi gece gec vakit onu da yedim. Dun Bremen'e gittik. Yemek icin eski sehirde Catzen Cafe Restaurant diye bir yer bulduk. 2011'de sexy food odulu almis. Tabi ki foto cekmedim. Ama dekorasyonu muthis sevimliydi, ruhu olan mekanlardan. Yemegim inanilmaz lezzetliydi ki tabagimdaki herseyi bitirdim. Bir tek hindistancevizi palmiyesi yapragi oldugunu okudugum bir bitkiyi yemedim. Yine tum gce fealik gecirdim tabi. Ama isin guzeli her yere yuruyerek gidiyoruz.
Burda bisikletle gezdigim parkta yesil basli ordekler var. Yesil basli govel ordek olmalarindan supeleniyorum.
PArktan ciktiktan sonra baska bir park gordum k pek bir guzel gozukuyordu. Iyi ki biraz Almanca ogrenmisim, boylece o parkta bisiklet kullanmanin yasak oldugunu ogrendim. Hemen bisikletimi kilitleyip orda da kucuk bir yuruyus yaptim. Allah'im bu Alman bebeleri dayanilmy derecede sevimli oluyorlar. Bir gn bu dayanamayip sevicem birni ve tutuklanicam muhtemelen. O yuzden tutuyorum kendimi. Orda da yesil basli govel odekler vardi. Kafam cok dluydu bu arada. Yakin bir arkadasim ile bazi sorunlarimiz var bu sira. Bazen canim cok sikiliyor. Iste boyle dusuncelere dalmisken kirmizi isikta gece yazdim. Haliyle emen korna Alman amca cok sinirlendi dogal olarak. Ale'ye soylemedim ama cok moralim bozuldu ve cok kiro hissettim kendimi.
Bu arada Mugemmell'in blogunda gordum ve bu yaziyi cok begendim. Okumanizi tavsiye ederim.

Yorumlar

Popüler Yayınlar