Yazicam

Uzun uzun anlaticam da, sonra. Ya balayinda ya da ondan sonra. Yalniz sunu soylemek isterim ki dun Gonul Ergenekon'un muayenehanesinde beni hakikaten isildattilar. 20 dk kadar surdu. İsildiyorum. 300 TL fiyati. Gelin adaylarina, ozel gunu olanlara duyururum. Enjeksiyon degil ya saniyelik kimyasal peeling, saniyelik oksijen, maske ve maskeye tutulan isik gibi seyler. C vtaminini de yuzume surmusler. Obagi seruma devam ediyorum. Gelin ayakkabimi Matras'tan almistim. Platform gelin ayakkabimi da Pinar Argun'dan aldim. Tavsiye ederim. Yarin aksam kina gecem var. Haftasonu Almanya'daydim. Foto var biraz instagramda. Esas bekarliga vedanin postlarini gorun siz. İrem'imin neler yaptigini gorunce vallahi dibiniz dusecek :) fakat cok yoruldum. Hava bu kadar sicak olmasa daha az yorulurdum muhtemelen. Baileys findikli cikarmis cok guzel bu arada. Oyle iste. Operim hepinizi.

Yorumlar

Turuncu Gezegen dedi ki…
Hadi bakalım bitsin şu düğün telaşı hayırlısıyla, ondan sonra ballandıra ballandıra anlat bize neler oldu, neler yaptın :)

Popüler Yayınlar