Dun gece

Ruya gibi bir dugunle evlendim :) ay vallahi hersey oyle guzel gecti ki, masallah diyin kicinizi kasiyin. Hala cok torgunum ama after partymiz saat uce kadar surdu ki dj bitirmese dsha da surerdi kanimca. Hersey cok cok guzeldi. Ama cok cabuk bitti yaw :) Melis Ilkkilic mukemmel otesi bir makyaj yapti bana. Sacimi Gulay Tiran'dan arkadasim Tevfik yapti. Gelinligimi Beymen'den aldim Kenneth Pool diye bir marka. Dugunumuz Les Ottomans'ta oldu. Nedim Bey ve Arzu Hanim harika bir organizasyon yaptilar bize. Vallahi Nedim Bey bile ben bu pisti hic bu kadar dolu gormedim dedi. Hem Almanlar hem de Turkler bayaa bir kaynasti ve herkes coook ama coook eglendi. Ben acayip eglendim. Pil takilmis bebek gibi amanin nasil da koca buldum der gibi oynadim da durdum. Oynak gelin oldum yani. Genc boldu tabi, guzel kizlar boldu. Vallahi bayaa iyiydi. Cicegimi cok filatip arkada oturan evli ve cocuklu yengemin kucagina ativerdim. Sonra bir daha attim tabi. Neyse sonra yine yazarim. Operim hepinizi.

Yorumlar

Turuncu Gezegen dedi ki…
face'e yüklendikçe görüyorum fotoları.. muhteşem bir gelin olmuşsun şekerim.. şansın, bahtın hep açık olsun :) çok mutlu ol..
Zeynep dedi ki…
Sagol canikom. Eger istiyorsan darisi senin de basina :)

Popüler Yayınlar