Allah'im galiba çok stresliyim

Gecenin körü oldu hala uyuyamadim. Bu aralar uyuma problemi çekiyorum. Bugün duvağımı da aldim. O iş de tamam. Geriye kaldi çiçek ( gelin buketi, masalar vs.) davetiye gönderimi, saç ve makyaj. Allah'ım çok stresliyim. Kafami toplayamıyorum bir turlu. Bir de babamla tatile cikmak istiyordum ama ne zaman mümkün olabilecek bilmiyorum. Çünkü yetişmeme korkusu öyle yüksek ki oraya gitsem bile rahat hissedemeyeveğimi düşünüyorum. Bir de üzerine uykusuzluk. Of Allah'ım sen bana yardım et. İmdaaaaat!!!
Bütün bunların yanında bir de Almanca öğrenme meselesi var. Aslında hala bir aydan fazla zaman var. Aslında çok rahattım ben bugüne kadar ama ne bileyim ne oldu birden. Bugün gelinlikçideki Yeliz Hanım bile dedi ki sizde heyecan başlamış konuşmanızdan bile belli oluyor dedi. Yanı şu anda çalıştığımı hayal bile edemiyorum.
Bu arada bugün privadan evvel Delucatessen'de otururken yan masada Göksel ve Emel Kurhan vardi. Göksel'in "Uzaktan" klibindeki krem elbise Özlem Kaya imiş. Ayrıca ikisi de dünya tatlısı iki kadindi ya zaten bayılıyordum iyice bayıldım.
Yarın sabah 11:00'deki Almanca dersimi iptal mi etsem ben acaba? Kimbilir kaçta uyuyacağım of.
Hepinizr iyi geceler.

Yorumlar

Popüler Yayınlar