well well well

Sayın devletimizin evlenecekler yaptırdığı due diligence'a tabi olduk bugün. Kan testleri ve verem savaş dispanserinde mikrofilm çekimi. Çok zeki arkadaşınız kan testlerini aile hekimliğinde bedava yaptırabilecekken Acıbadem'e bir sürü para döküldü. Hep iş yoğunluğundan oluyor bunlar.
Dün akşam sağolsun Hilal ve Aslı öyle güzel moral verdiler ki bana inşallah sağlıklı çıkarsın diye, sabah gerim gerim gerildim testlerde. Hayır zaten psikopata bağladım biliyorsunuz bu konularda. Aslı çok zayıflamış ama, çok güzel olmuş. Bu Aslı Amsterdam'da yaşayan. Dün akşam kızlarla altın günümüz vardı bir de lise kızları buluşması. Şansa ikisi de aynı gündü ve Harvard Cafe'deydi. İyi ki öyle oldu böylece herkesi görebilmiş oldum. Hatta noelde Bremen'e gelcekler bize onun planını bile yaptık. İnşallah gelebilirler yaaa. Size diyorum kızlar Elif, Hilal, Aslı ve Selcen. Aslı bunlar satsa da siz gelin mutlaka. Gerçi ben elif'ten umutluyum. Hilal ne de olsa gece 3'te uçmayayım diye düğünüme bile gelmiyor :)
Ale ev baktı bize geçen hafta. Bu ay içerisinde gidip seçeceğiz evimizi. Ben pazartesinden itibaren bu ay izinliyim ki bütüüüün bu işlerimizi yapabilelim. Kuzguncuk'taki ev de satıldı şimdi bir de Kuzguncuk'ta başka bir eve taşınacağız yine bu ay içinde. Allah'tan Elif hemencecik bir ev buldu. Bu haftasonu da Edirne'ye gidiyoruz çeyizlerimi getirmeye. Size annemin yaptığı/yaptırdığı şahane şeylerin fotolarını koyarım.
Pazar günü Özgün'ün doğumgünü münasebetiylen onların bahçede mangal partisindeydik. Annesini nasıl benzettim anneme böyle anlatamam. Hem mutlu oldum hem hüzünlendim. Annem olsa şimdi bir çırpıda toparlardı her birşeyleri kuzum benim. Neyse Allah babamdan razı olsu o da şimdi İstanbul'a gelip yardım edecek bize.
Hasta oldum sonra pazartesi ve salı da işe gelemedim. Öyle işte bende son durumlar. Jose Saramago'nun Görmek'ini okudum bitirdim. Çok çok güzel bir kitap o kadar çok tavsiye ederim ki size. Zaten kendisi benim favori yazarlarımdan. Daha önce başka bir kitabından da bahsetmiştim burada. Hayır körlük değil ıssız adalı bir şeydi adı vallahi unuttum. ay beyinsize bağladım bu sıralar yemin ederim. Neyse işten uzakta biraz toparlarım belki.

Yorumlar

Adsız dedi ki…
"Devletin yaptırdığı due dilligence" lafına koptum. Hahaha. Bunu Ahmet'e de söylemem lazım.

Popüler Yayınlar