Esya toplama vol bilmem kac

Sira kuzguncuk'ta dunden beri. Oynama sikidim sikidim dinliyorum. 7. Sinif askim tarkan su anda eslik ediyor bana. Ondan once sezen :) bunlarsiz almanci olmaz ama di mi :) ne cd'lerim varmis unutmusum. Ay neler neler anlaticam size cikanlardan bir bilseniz. Niyeyse hayatim arada film seridi gibi geciyor aklimdan. Guzel bir hayatim olmus bence benim. Unutmusum.
Simdi de sirada deli gibi yurekten sevmeli ile unutmamali. Ay bu ikinci albumu idi 7. Siniftaydim ben o zaman. Melis ve Evrim'e bizim evde dogumgunu partisi yapmistik. Bu sarkiyi dalip dalip dinlerdik ne anliyorsak sekizinci sinifta. Haaa sonra bir de Bar Mar'dab bur kare var aklimda yine bu sarki caliyor. Millet dandediyo falan tabi benim manitam yok o sira ama cok mutluyum. Bir suru arkaasim var fittir fittir geziyoruz. Bar mar dedigim de gunduz cayi yanlis anlamayin portakal suyu iciyoruz dansediyiruz falan filan. Cocuklugum, lise, universite hepsi ayri guzrl gecti. O zaman sorsaniz bin ah isitirdiniz ama pis ergenler :). Hadi ben isime devam yalniz birakmayin beni.

Yorumlar

Popüler Yayınlar