Düğün Mekanımız

Dün gece düğün mekanımızdaki bir başka düğüne bakmaya gittik. Hakikaten de çok beğendik. Gelin Rus, Damat Türk'tü. O kadar sıcak kanlıydılar ki bizi after partye bile davet ettiler. Ayrıca organizatör Arzu Hanım, Nedim Bey ve orada tanıştığımız executive şef çok çok yardımsevelerdi. Bize bolca içki ikram ettiler ve hatta aç olan Ale'yi bir güzel doyurdular bile.
Haftasonu Edirne'deydim. Çeyizlerimi topladım geldim. Fiziksel ve psikolojik olarak çok yoğun ve yorucuydu. Babam ben gideceğim diye üzüntüsünden türlü türlü huysuzluk yaptı bana.
Salı ve Çarşamba günleri de Kuzguncuk'taki eşyaları toparladım ve İstinye'ye gönderdim. İstinye'deki eşyalar da perşembe günü Almanya için paketlenecek ama onlardan önce biz hem eşya ayırıyoruz hem de daha özendiğimi eşyalarımızı kendimiz paketliyoruz. Çok işimiz var anlayacağınız.
Ama bu yorgunluğa dayanamayıp dünü havuzda geçirdim vallahi. Yarın da Almanca derslerime başlıyorum. Evde paket yapmaya devam tabi perşembeye kadar. Cuma günü de Almanya'ya gidiyoruz. Önce haftasonu tatil yapacağız sonra da evimizi seçeceğiz inşallah.
Nikah başvurumuzu da yaptık. O hiç beklemeyeceğimiz Alman otoriteleri Ale'nin doğum tarihini 1995 yazdığı için başvurumuz askıda. Öyle işte. Benden şimdilik haberler bu kadar.
Öperim.

Yorumlar

Popüler Yayınlar