Haftasonu

Helo melo,
Cumartesi sabahı Rumeli Hisarı'ndaki Nar Cafe'de kahvaltı ettik. Bin sene olmuştu sanırım oraya gitmeyeli. Favorimdir. Sonra Taksim'e gittik böyle spontane tane gezdik İstiklal'i, Leb-i Derya'ya oturduk bira içtik, sonra Pera Müzesi'ndeki Goya sergisini gezdik. Biraz çakırkeyiftim ama yine de beğendim. Daha doğrusu savaşla ilgili gravürleri beni oldukça sarstı. Sonra 9 Ece Aksoy'da akşam yemeğimizi yedik. Onno Patates derim başka da bi şey demem 9 Ece Aksoy deyince :)
Pazar günü de Ayşegül'ümün doğumgünü idi Paşalimanı'nda kahvalti ettik çok büyük bir aile olarak. Üşütünce hani bazen kalp krizi geçirir gibi olursun ya, ondan oldu bana o gün o yüzden çok gülemedim ama çok gülesim vardı aslında ama gülünce acı çektiğimden çok kahkaha atamadım. Ama bazı şeylere tutamadım kendimi. Kızları çok özlemişim. Hepsini. Sonracığıma evden eşya topladım yine İstinye'ye getirdim. Akşam da yine Tarabya'daki Filiz Restaurant'a gittik. Bir tek içtim, oh sefam olsun dedim.

Yorumlar

Popüler Yayınlar