Haftasonu

cumartesi günü tüm gün çalıştım. müstakbel kocam yemek yaptı akşam onu yedik. adam muhteşem et pişiriyor ve muhteşem sos yapıyor. kızarmış muzla eti hayal bile edemezdim ama muhteşem oluyor resmen.
Pazar günü 2'de kalktım. Ne kadar yorgunum haftalardır düşünün. Daha da uyurdum da evde misafir vardı. Duşumu yaptım, kahvaltımı ettim, biraz çalıştım, bayan misafirimizle macroya gittik, yiyecek bir şeyler aldık, ona siyah çay aldık (çok sevdi de), evde bir şeyler yedik, sonra Les Ottomans'a gittik, biz masaj yaptırdık, beyler hamamda keselendi, sonra yüzdük tuzlu sulu havuzda, sonra Tarabya'daki Filiz Restaurant'ta rakı balık, eve geldik hem-mencecik yatağa attım kendimi. Sabahın beş buçuğunda Ale beni uyandırdı vize evrakların hazır mı kontrol et diye, tamma hazırdı, sonra uyumuşum, geç kaldım, fotoğraf çektirdim zira schengen fotosu muydu pasaport fotosu muydu emin olamadım, PTT'den e-devlet şifremi aldım, SSK hizmet dökümümü aldım, Ale'ye kargoyla yolladım, çalışıyorum, çalışıyorum, çalışıyorum...
Öğlen Konyalı'da Kuzey Amerika grup başkanımızla yemeğe gittik. Kuzu tandır yedim. Çok güzeldi. Tavsiye ederim.
Hala çalışıyorum. Arada biraz Dudu'nun blogunu okudum, çok beğendim, ben Almanya'ya gidince neler yapacağım acaba diye hayallere daldım, tatile çıkasım var.
Saçlarımdaki beyazlar çok arttı ama sadece beyazların olduğu yeri, yani çok az tepemi, saçımın kendi rengine boyatacağım, sonra belki düğünden 2-3 hafta önce doğal gölge yaptırırım. Bilemiyorum henüz kararsızım. Havaya gıcığım, ısın artık bu ne yaaa.
Bu aralar annemi çok düşünüyorum. Çok aklıma geliyor, çok. 2 sene olmak üzere. 2 senedir annem yok. Ne garip di mi?
Otelle sözleşmemizi hala imzalayamadık, İngilizce'sini de yolladılar ama haftasonu vaktimiz olmadı. Hiç alışveriş yapmıyorum bravo bana.
DJ'imi ayarladık. S Müzik'ten Kamer Bey.
Fotoğraflar da Efe Babacan'dan olacak sanırım ama hala teklifi Ale ile konuşamadım. Anam ne pahalı şey evlenmek ya.
26 Mayıs'ta duvak bakmaya gideceğim. Ale'nin uluslararsı doğım belgesi geldi. Benim apostillenmesi gereken bir belgem ve noterde onaylanıp apostillenmesi gereken bir ikametgahım kaldı. Tercüme de yaptıracağım tabi. Sonra onun uluslararsı evlilik belgesi başvurusu yapılacak. Sonra da Türkiye'de evlenme işlemlerini başlatacağız. Umuyorum ki 11 Ağustos'a yetişecek. N'olur dua edin de yetişsin yaw.
Bu haftasonu Almanca dersi alamadım. Allah'ım iş yoğunluğundan kalakalıcam buralarda o olacak. Stres yaptım biraz. Neyse ki A1'in birinci kitabı bitti. Yarıladım sayılır ama birinci kitapla ilgili alıştırma yapmam lazım hala. Ale geçen gece bana Almanca spell etmeyi çok güzel öğretti. En azından o sorun bitti artık. Çok tatlı bir öğretmen yaa. Nasıl seviyorum onu, kuzum benim.
Balayı opsiyonunu yaptırdım. Ama dönüş tarihi netleşmediği için kesin rezervasyon yaptıramadım henüz. Marmaris'teki Sabrinas Haus'a gidiyoruz. Çok çok güzel bir otel. Sadece 12 odalı, yakın, ve 14 yaş altı çocuk almıyorlar. Benim gönlümden geçen uzakdoğu idi ama bir hafta için çok yorgunluk olacak. hakkımı saklı tutuyorum ama.

Yorumlar

Dudu dedi ki…
Blogu okumana sevindim :) Umarim her sey guzel olur senin icin! Ilk aylar hatta ilk 1 yil en zoru. Umarim senin o zor zamanlar kisacik surer, gecer, biter!

Popüler Yayınlar