Duvak Provası

Dün duvak provam vardı. Bazı kız arkadaşlarım da geldi. Beymen bize şampanya patlattı. Kızlar ducağımın üzerine dualarla pirin, şeker, çörekotu vs attılar. Çikolata ikram ettiler. Gerçi ben henüz duvağımız beğenemedim, bir sonraki prova için başka bir duvak yapacaklar bana.
Çıkışta yer bulabildiğimiz tek yer olan Biber'de oturduk. Servis rezaletti. O sakil küçücük şeyler de inanılmaz pahalıydı. Bir daha gitmem.
Sonra Canes'e gelin ayakkabısı baktım. Zira Beymen'de beğendiğim Miu Miu ayakkabı muhteşem olmasına rağmen çok rahatsızdı. Anladım ki hem rahatlık hem güzellik biarada, düğün gecesi, zor anam. Neyse Canes'te Miu Miu benzeri bir ayakkabı denedim. Nerdeyse aynı fiyattı ve daha rahattı. Esas çok rahat bir platform topuk vardı. Sıkı durun şimdi. 950-TL'ydi. İnanamadım. Üstelik bir daha da asla giymem. Hatta Çiğdem dedi ki, onu alırsan hakkımı helal etmem. Yok dedim ben onu alırsam esas hiç affetmem kendimi. Sonuç olarak önce Divan sonra Pabucci'ye gitmeye karar verdim.
Sonra ofise geldim. 00:30'a kadar çalıştım. Eve gittim. Ale'ye sarılıp ağladım. Çok sinirim bozuldu. 3 haftadır Almanca dersi alamıyorum. Bir bakıcam iş bitmiş, benim oturma iznim yok, mal gibi ortadayım. İşler bir türlü hafiflemiyor. Gerçekten çok sinirlerim bozuldu. Cevza'yı dinleyip Mayıs sonunda işi bırakmalıydım. Ama konuşucam patronumla. En erken ne zaman bırakmam mümkün olursa o zaman bırakacağım yoksa düğüne kadar kafayı yiyeceğim.
Tahmin edebileceğiniz gibi şu anda yine ofisteyim. N'olur dua edin benim için de bu haftayı kolaylıkla atlatayım. Lüffen.

Yorumlar

zeys dedi ki…
bence guzel seylerı dusun gelınlıgını dugununu mesela :) hersey de yoluna gırer bence telaslanma! hem boyle zamanlarda telaslanmak da normaldır alsında ama keyfını cıkar derım guzel gunler bu gunler :)

Popüler Yayınlar