15 Mayıs 2012

Çok keko bi şey oldu

Cuma günü İstanbul'da bizim departmanın Avrupa Grup Toplantısı vardı. Hatta Cumartesi de yarım gün. Neysem biz Cuma akşamı yemeğe gittik hep beraber. Bizim masada ABD seçimnleri konuşuluyor, Obama alır almaz falan vs. Ana!!! Benim haberim yok. Hani uzun süredir dünyadan kopmuştum ama bu kadar da değildim. O ha yaa... O günden beri 5 dk da olsa i-padimdeki NTV applicationundan her gün gümdem, ekonomi, dünya, türkiye başlıklarına bakıyorum ilgimi çekenleri şöyle bir okuyorum. Aman Allah'ım yaa. Eskiden Annan Planı dedin mi seceresini dökerdim sana. Şimdi ki halime bak bi de. Neyse çalışmayınca yine kültür ateşesi olurum artıkın diye düşünmekteyim.

Hiç yorum yok: