Havaalaninda beklemece

Bence Ankara'ya ucakla gitmek sacma biraz bazen. Wings'in lounge'inda bir tatli vardi ki akillara zarar. Profiterolun toplarinin uzerindeki icindeki ayni kremadan uzerindede kucuk beyaz topcuklar. Of muhtesemdi. İki tane yedim valla yedim ne yapayim. Ucakta da insallah vanilyali keklerinden verirler. Niye rafinera aliyosun derseniz aliyorum iste hep diyette olamam. Zaten cok kilolu degilim. Mutluluk zayif olmaktan daha onemli. Bkz. Meral Okay. Onun kadar seven sevilen kac kadin olmustur su hayatta. Cok da takmamam lazim yani canlarim. Ama su bir gercek ki az yemek ve saglikli, agir olmayan seyler insani kesinlikle cok daha enerjik yapiyor. Bence. Yanimdaki teyzeyi azcik anneme benzettim. Ozledim bak annecigimi kuzum benim. Havaalanlarini seviyorum ama dis hatlar olanlari. Butun gun takilip da hic sikilmam vallahi. Su anda tatile gidiyor olmayi cok isterdim. Ciddi anlamda bir tatile ihtiyacim var. Farkinda misini sizinle vakit geciriyorum beklerken. Salaklik edip launchtan erken ciktim. Tek basima olmayacagim diye kitap da almadim. Neyse simdi ucakta mantik bulmacayi cozerim bayiliyorum ona. Fix Ankara donusu esenboga d&r'dan bi suru bi sey alirim donuste okumak icin. Surda sabretmem gereken yarim saatim kaldi. Sigaraya cikabilseydim keske. Bir Turk kekosu olarak apronda sigara icesim geliyo bazen ki paris apronundan los angles ucagina binerken o kezbanligi yapmisligin var. Hayir icmedim sordum icebilir miyim diye. Sansimi denemeyi seviyorum sanirim.

Yorumlar

Popüler Yayınlar