valla işlerim öyle yoğunduki 3 gün ofisten çıkmadım öyle söyliyeyim size. aralarda birer saat bulduğum yerde uyudum gibi bi şey oldu. hayvan gibi çikolata (nestle sütlü gofret ne güzel bi şey yarabbim)yedim. düştüm kalktım ağladım düzeldim falan filan ama şimdi ayakatayım Allah'a şükür.
dün gece sevgilimle Tarabya'daki Filiz Restaurant'a gittik. Biz üniversitedeyken kızlarla çok giderdik oraya. ne zamandan sonra bu yıl müstakbel kayınvalidemi götürmüştük geldiğinde. başarılı mekan tavsiye ederim. balıkçı kendisi. bir kadeh de rakı içtim. oh... sefam olsun.
chanelin hydra beauty serum diye bir nemlendirici serumu var ki akıllara zarar. cildim yağlı olmasına rağmen süper iyi geldi anlatamam.
sephoranın they are so real diye bir mascarası var ondan aldım o da çok güzel.
daha başka şeyler de aldım da sonra anlatırım. esas maniküre gitmem lazım onu napçaz hacı yarın sabah 9'da toplantı var yine akşama kadar pöf....

Yorumlar

Popüler Yayınlar