15 Mart 2012

güzel şeyler de olmuyor değil

cumartesi günü ev bakarken arada manitayla cook shopta bir magnolia hüplettik. o otururken ben de kozmetiklerimi alayım dedim akmerkezden. çıktım kapıda ağaç olmuş herif. iki kravat almış kendine bi de ayakkabı vardı keşke onu da alsaydım bu kadar bekleyeceğimi bilsem falan dedi. dün akşam eve gittim 21:30 falan bu da alışveriş merkezindeymiş gelsene dedi gittim meğer o gün o bana ayakkabı beğenmiş kıyamam yaa. nine westten çizme beğenmiş bana onu denetti bana ben de beğendim, çok elegan oldu falan dedi aldık geldik eve bir de derisi kuru duruyormuş diye oturdu cilaladı onu yerim onu ben ya minnoşum benim. nazar değdirmeyin haaa, zaten evlilik meselesine yine taktım takıcam haldeyim tutuyorum kendimi. ne zaman hayatta canım sıkılsa bu konuya sarıyorum biliyorum artık derdim evlilikle değil. ev hanımı olasım geldi yine ama ben bunun hayallerinin kurarken bizimki olcak galiba hadi hayırlısı :)

1 yorum:

Elif Rumani dedi ki...

Insallah Zeynep cim. I pray for u!