Gelinlik

Vallahi eminim siz de şaşırdınız bu kadar çabuk olduğuna. Çok çabuk olmayacağını bildiğimden bari bir bakayım, zaten işten güçten pek vakit olmayacak diye Pazar akşamüzeri Beymen'den başladım. Hoop ikinci denediğimi beğendim. Sonraki denediklerimi laf olsun diye denedim oldu birazcık. Bu vakitsizlikte kafa karıştırmayayım bari diye hiiiç başka yere de bakmadan aldım. Tabi üzerime göre ayarlanması lazım ve bir de duak seçmem lazım ama onlar işin detayı. Büyük parça hazır yani :) Yüzüklerimizi de hemen seçtik zaten. Umarım aynı hız ve kolaylık düğün mekanı vs için de geçerli olur. Fotoğrafçı olarak Efe Babacan'ı istiyorum. DJ, İrem'de var bir tane. O tarihte müsait olursa o olacak. Öyle işte bakalım artık.
Edit: Gelinliğin markası Kenneth Pool. Tavsiye ederim çok güzel gelinlikleri var :)

Yorumlar

Popüler Yayınlar