Hediye


Selam,
Bu ayakkabıları 2007 senesinde Amerika'dan almıştım. Markası Nine West. Bunları kendime almıştım, kardeşime de bir numara büyüğünü. Nasıl denediysem artık bunlar bana olmadı, kardeşiminkiler de ona. Onunkileri ben giyiyorum bunlar giyilmeden senelerdir bekliyorlar. Çok güzel değil mi :) Hiç giyilmemiş. 35 miydi 35,5 muydu hatırlayamadım şimdi. İsteyene veriyorum. Güle güle kullanın. Bu arada rengi yeşil. Kazanmak için yapmanız gereken hiçbirşey yok. İlk mesaj atana vereceğim. Bir tek karşı ödemeli göndereceğim sakıncası yoksa.
Operim.

Yorumlar

cometa dedi ki…
O zaman benim
Olsun
Zeynep dedi ki…
Sevgili Cometa,

jeynep@gmail.com adresine iletişim bilgilerini yazar mısın?

Güle Güle kullan :)
Zeynep dedi ki…
Sevgili Cometa, gecikme için kusura bakma lütfen. Ayakkabılar Kuzguncuj'taki evde, bir türlü gidip alamadım henüz ama en kısa zamanda, aklımda.

Popüler Yayınlar