Kardeşim ve Babam

Viyana'dalr şimdi. Ay ne güzel yaa, keşke ben de onlarla olabilesem. Kaç gündür deli gibi sakız çiğniyorum. söyliyeyim neden? Bizim evin arkasında bir kuaför var. Adı Erem kuaför. Fön çok ucuz ben oraya föne gidiyorum genelde. Neyse geçen akşam kol ağdasına gittim oda müsait değildi, içeride bir cilt bakım yeri var orda yaptılar. o sırada Erem Bey'in eşi Emel Hanım'la konışma fırsatı buldum. Çünkü bir arkadaşım bana orasının cilt bakımının ne kadar harika olduğundan bahsediyordu. Bir sürü de ünlü geliyormuş. görseniz hayatta anlam veremezsiniz. neyse kadın 58 yaşındaymış ve ne kadar genç göründüğüne inanamazsınız. referansı kendisi yani. ve öyle dürüst ve tatlı bir kadın ki. inanılmaz tav oldum ben. ama lazer yaptırdığım için yüzüme yapmadı bana cilt bakımı. dedi ki gıdı sarkması için yapılacak en önemli şey sakız çiğnemek çünkü. orası bir tek yemek yerken çalışırmış. o yüzden de sakız çiğniyorum. yani sakız çiğnerken de çalışıyor. en kısa vakitte gideceğim kendisine cilt bakımına. izlenirimlerimi o zaman da anlatırım size.
bu terlikleri geçenlerde oysho'dan aldım. Alex beğenmedi ama ben sevdim. çok kokoş olduğumdan değil ama komik yani tatlı ne bileyim. biraz geyik yapmak gibi evde bunları giymek. ya incecik bileklerim de amma kalın çıkmış of.

geçenlerde ofisten kızlarla Arnavutköy Balıkçı'sına gitmiştik. Bu resim oradan. Tavsiye eder miyim? Ederim. Gayet başarılıydı, yalnız biraz pahalı bence.

kardeşim ve bizim mahallenin kızları mahallemizin cafesi Betty Blue cafedeler. çok şirim bir kadın işletmesi. siz izlediniz mi betty blue filmini. ben cafe açıldığından beri meraktayım ama hala izleyemedim. kuzguncuk'a yolunuz düşerse betty blue'ya uğrayın derim.

Borusan müzik evi çıkışı kürkü ve kardeşim :)

Yorumlar

Popüler Yayınlar