son zamanlarda

bu aralar yine yoğun. daha da yoğun olacak. yorgunum bacılar. buna da şükür. anlatacağım komik şeyler vardı size ama unuttum. filmekimine gidemiyorum tabi ki. bienali kaçırmam umarım. bir arkadaşım "bir zamanlar anadolu'da"ya gitmiş. nuri bilge ceylan'ın son filmi ayol duymadın mı yoksa oscar aday adayı oldu ya. işte o. çok güzelmiş. bir ara gidebilirim umarım zira bütün haftasonu da çalışacağım.

geçen haftasonu manitam beni süpriz yapıp iğneadaya götürdü. hoş ben pasaportunu da al dediği için bir yunan adası beklemedim değil ama bence güzeldi. ormanda yürüyüş yaptık. yılan gördük çok korktum. odamızda jakuzi vardı ama kullanamadık :(

kurban bayramı için planımızı iptal edelim dedim bu sabah kendisine zira çok yorgunum. mal gibi yatmak istiyorum sadece. tv izlemek, okumak ve çekirdek çitmek de tek ativitem olsun öyle söyliyeyim.

arada 5 gün sigara içtim. artık tekrar içmiyorum ama. yani şöyle oldu 4 temmuzdan 27 eylüle kadar içmedi. 27 eylülden 30 eylüle kadar içtim. 1 ekimde tekrar bıraktım. ne sayıcam şimdi ben bunu. 3 aydır içmiyorum mu yoksa 5 gündür içmiyorum mu?

bu arada ben 1 haftadır dikkat etmeyi de bıraktım ne yemek ne yemek sormayın gitsin. aman umrumda değil yeter vallahi daha fazla kasamayacağım 54 kg olayım ben de şu hayatta ne var. zaten bakımsızlıktan ölüyorum. her gün banyo yapmam lazım ona da üşeniyorum ikinci günler saçım yağlı. ne yapayım.

bu akşam sevgilimle resepsiyona katılacaktım ona da gidemiyorum.

öyle yani benim çalışmaya dönmem lazım şimdi.

ama en boktanı ne biliyor musunuz eylül ayı saatlerimi hala yazmadım.

Yorumlar

Popüler Yayınlar