27 Ekim 2011

kuzey ışıkları bile güneye inmiş

http://www.radikal.com.tr/Radikal.aspx?aType=RadikalEklerDetayV3&ArticleID=1067592&Date=27.10.2011&CategoryID=79 evren çıldırdı ben söylüyorum size.

dün bunalımdaki arkadaşlarımdan birine dedim ki bir teorim var. bizim gibi insanlar 8 sene kapitalizmin göbeğinde çalıştıktan sonra pes ettiler. bittik biz. bünyemize aykırı bu ortam bizim. hakikaten ya. kapitalizm de bunalımda gerçi biliyorsunuz. umarım intihar eder. kapitalizm yani :)

alakasız olacak ama sabah çay alırken aklıma geldi. soğuk su içi yerimi ayırdım ve sebilin altına tuttup finacanımı. o sırada aklıma geldi işte benim anneciğim vakti zamanında bir yerde okumuş, kaynamış suyun üstüne kaynamamış su zeka geriği yapıyormuş diye su kaynatıp kavanoza koyadı. o su bizim paşa çayı suyumuzdu. dalga geçmeyin lan ana gibisi var mı işte kadıncağız biz gerizekalı olmayalım diye herşeyi düşünmüş minnoşum benim. ya nerdeyse 1,5 sene oldu annemi düşünmediğim tek bir gün geçmedi desem inanır mısınız? Allah Van'da yakınlarını kaybedenlere sabır versin.

www.mkblconcept.com kesinlikle tavsiye ediyorum. çok güzel elbiseleri var. ben iki tane aldım. iki tane de mail ile özel sipariş verdim. sevgili kardeşim Elif sevdiğin pembe elbisenden Makbule Hanım'a diktirebilirsin. çok anlamam ama dikişleri de güzel geldi bana.

ay nerden nereye atlıyorum ben de. bu arada dün istinyepark'taki bath&body works açılmıştı. hemen sensual amber ve japanese cherry blossum body splashlerimi aldım. ama vallahi her zamanki gibi bu dükkand abenim başım ağrıdı o kokulardan. ama çok şık olmuş dükkan bu arada.

victorias secretin da güzellik mağazısıymış açılan :(

neyse benden bu kadar şimdilik. korkmayın ya geçecek bu günler. neler neler geçmedi ki. İnsan bittim dediğinde bile daha çok enerjisi oluyor. Kendimden de biliyorum akat bak.

öptüm ba bay.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

bayıldım elbiselere tam benlik :)
Hülya