kısa bir aradan sonra bu sefer de müstakbel kayınpederim ve üyev kayınvalidem geldiler. perşembe akşamı geldiler ve o gün manitam brükselde olduğundan ben yemeğe götürdüm kendilerini. yorgun oldukları için eve yakın olan istinyepark'taki borsa restauranta gittik. hülya avşar, zehra ve bir kısım insan daha da oradaydı. bu sefer ayakta görmedim kendisini ama geçen sefer gördüğümde yüzü küçük götü kocamandı. yine yüzü küçüktü götü kocaman mı göremedim bu sefer. zehra pek şeker ama. neyse efenim hoş sohpet muhabbet o gee güzel geçti. kuzu tandır yedik. evet inanmazsınız ben bile yedim. ben bazı kuzuları yemeye başladım artık. ama hala koyun, keçi, oğlak falan yiyemiyorum. teker teker gelin.

neyse giderseniz tavsiye ederim çok başarılıydı.

ben de o gece onlarla kaldım. hatta müstakbel üvey kayınvalidemle küçük çaplı dedikodu bilem yaptık :) güzeldi yani sıkıcı olmadı keyif aldım ben. onların da aldığını anladım. zaten sonra sevgilim de söyledi onlar de keyif almışlar.

cuma gecesi de go mongo'ya gittik fiks benimkinin favori mekanı. ben bu sefer çok aç olmadığımdan keçi peynirli salata yedim. onu da beğendim ama zeytinyağı biraz fazlaydı. sevgilim artık geldiğinden ben o gece evime döndüm ama.

sevgili kardeşim sabah erkenden edirneye gideceğinden ben de onunla uyandım bir şekilde ve sonrasında uyuyamadım :(

cumartesi çalıştım. beni ofiste ziyaret ettiler yarım saat kadra. ofisimi çok beğendiler. sonra ben çalışmaya devam ettim :( sonra beni aldılar vogue'a yemeğe gittik bu sefer de. bu arada dün nuxe'un renkli nemlendiricisini denemiştim. hiç memnun kalmadım. bütün gün yüzümde ağırlık hissettim resmen. güzel bir renkli nemlendirici almak istiyorum da. testerlarını denemeye başladım bakalım düzgün bir şey bulabilecek miyim. niyalimden bir shieseido (naısl yaızlıyodu bu be) denemiştim bak o çok güzeldi mesela o tam krem gibiydi hiç hissetmemiştim tüm gün. onu deneyeyim ben bi daha en iyisi.

neysem vogue'da ben her zamanki gibi sushi yedim ve tabi ki her zamanki gibi çok başarılıydı. tempuralara ayrı bir düşkünlüğüm var bu sıralar. benim manita da benim sayemde sushici oldu. biz onunla ikimiz sushi yedik ve tabi ki çok beğendik. müstakbel üvey kayınvalidem somon yedi, müstakbel kayınpederim de ördek yedi. onlar da çok beğendiler. tatlı yemedik artık doymuştuk vallahi.

sahi go mongo'do mangolu sufle yedik de süperdi çok çok tavsiye ederim. biraz kek gibi ama çok beğendim ben. yine yiyecek ben.

neyse sonra bunlar beni vakitlice eve bıraktılar. evi bok götürüyo ama neyse yine de gördüler yapcak bi şey yok. gördüler ne halde çalışıyorum.

sonra ben aldım 2 talelik tadim çekirdeemi diet colam vogue'um oturdum bir süre. vallahi ne zamandır böyle oturmamıştım iyi geldi. sonra da tüm gece rüyamda çalışmaya devam ettim o yüzden huzursuzca uyudum sabah 7 buçuk 8 gibi de uyandım. uyuz oldum ya. duş, giyin, çamaşır derken kalktım işe geldim.

şimdi de çalışıcam işte. yarın da bursa'ya gidiyorum iş için. sıkıcı oldu sanırım ama şu hayatta bu sıralar ne boklar yediğime ilişkin update'imi de vermiş oldum.

yalarım.

Yorumlar

Popüler Yayınlar