Evren çıldırmış olmalı

en çok şükretmek gereken zaman sanırım. çevremdeki herkes bireysel olarak depresyonda şu sıra. böyle işlerimiz olmasa da gönllü gitsek Van'a. Birilerine yardım edebilsek hiçbir şeyimiz kalmaz sanırım. Maalesef şimdilik sadece sms gönderimleri ile yardımcı olabiliyoruz. ama çok isterdim gidebilmeyi. salak şirketlerin salak sorunlarına harcadığım vakti gerçek sorunlara ayırabilmeyi.

çok yorgunum. tüm haftasonu çalıştım. hala da çalışmaya devam. yorgunluktan çıldırıcak gibi hissediyorum kendimi bazen. halime şükretmem gerekirken insanların yaşadıklarının yanında benim uğraştığım aptalca şeyler daha da fazla moralimi bozuyor.

dün ben ofiste çalışırken birileri evini, tüm ailesini, tüm sevdiklerini kaybetti. bu sabah çok az baktım ve dondum kaldım.

benim şimdi fani işlerime geri dönmem lazım.

Yorumlar

Popüler Yayınlar