Çok bilmişler

Bu haftasonu Marie Claire'in Ekim sayısının 296 ncı sayfasında ilişkilerle ilgili bir yazı vardı. Seda Diker isimli bir hanımefendi Nişantaşı'ndaki evinde nasıl dişi olunurla ilgili workshoplar veriyormuş. Verdiği akılları okuyunca resmen sinirim bozuldu.

örneğin, kadın 1 sevmeli, erkek 3 sevmeliymiş. cool olunmalıymış da falan da filan da.

benim ilişkim hep ne zaman bozuldu biliyor musunuz?

herşey yolunda gidiyor. birbirimizi çok seviyorum. sonra ben bir down oluyorum, pms veya başka bir vesileyle. başlıyorum kafama takmaya. ben cool kadınm olamadım, oyunlar oynamadım, sevgimi çok gösterdim falan da filan diye kendimi sorgulamaya başladığım anda bu psikopatlığımı ona da yansıtmaya başladım. işte o zaman ilişkim hep boka sardı.

ben ilk gece yatmadım ama sevgilimle uyudum. bu durumda bizim ilişkimiz tek gecelik olmalıydı değil mi? ya da onun beni sallamaması lazımdı. hayır efendim hiç öyle olmadı. ama bu sizinkinde de öyle olacağı anlamına gelmez.

ne zaman arkaşdalarımın akıllarını dinlesem ilişkin boka sardı. çünkü herkes kendi yapamadığının aklını veriyor. kendisi cool olamamış ve ilişkisi bitmişse cool olman gereklidir, kendisi x olamamış ilişkisi bitmişse x olunmalıdır gibi.

bırakın bunlarıııı. hatta ben de bırakayım. herkes farklıdır, herkesin ilişkisi de farklıdır. aşkta kurallar yoktur. oyunlar da yoktur.

ben kendim olmak istiyorum. başka biri olmaya çalışarak kaç yıl yürütebilirsiniz bir ilişkiyi? siz olduğunuzda o ilişki yürümüyorsa bilin ki o sizin doğru kişiniz değil.

Seda Diker'in çok aklı varsa kendi ilişkisinde kullansın. Ben bu ilişkiyi yürütebilsem de yürütemesem de onun aklına ihtiyacım yok. Ben buyum. Ve sevgilim beni böyle sevdi. Şimdi onu elde tutmak için kendim olmaktan vazgeçmem gerekiyorsa ben ondan vazgeçmeyi tercih ederim. tabi bu şu demek değil, ben tabi ki değişiyorum ilişki içinde. o da. sert köşelerimi törpülüyorum bazen, bazen hiç yapmam dediğim şeyleri yapıyorum. ama bu ikisini birbirine karıştırmamak lazım diye düşünüyorum.

neyse, sonuç olarak demek istediğim şu ki, koyun dotune gitsin böyle şeyleri. zırvalık bunlar. hepinize güzel bir hafta dilerim arkadaşlar. aşkı olmayanlara aşk dilerim. öperim efenim.

Yorumlar

Popüler Yayınlar