FNO

resim http://www.thesartorialist.com/ den. ya biri bana öğretsin bu linki böyle göstermeden isim veriyorlar ya hani "burdan" falan gibi, nasıl yapılıyor o kuzum? Dün akşam Nişantaşı'na gittim ama vallahi alışveriş yapmaya değil. Zaten Zara hariç hiçbir mağazaya da bakmadım. Bahar sezonunda ne kadar çok şey beğendiysem Zara'da bu sezon da bi o kadar hiç biğenmedim. Neyse bence genç neslin görme ve görülme mekanı olmuş. modayla ilgili de bir şey yoktu. çok tırttı. biz önce touchdown sonra midpoint olmak üzere biraları götürdük. dün akşam ilk defa bomonti diye bir bira içtim midpoint'te. beğendim. bu birayı da kardeşimin italyan arkadaşı Gabriela'dan öğrendim iyi mi :) Can'ın karısı modacı Zeynep Ökmen Gafuroğlu ile tanıştım. Dünyanın en tatlı kızlarından biri. Üstelik de hamile ve hamile haliyle bile bizden daha zayıf :)
Carrie NY sokaklarında böyle gezerdi ya abartı değilmiş demek. http://www.thesartorialist.com/ yine resim. üstelik de NYC sokaklarından.

Yorumlar

Popüler Yayınlar