15 Eylül 2011

dün akşam

şöyle bir ipek gönlek istiyorum neden bulurum ki acep. bana hala doğumgünü hediyesi almayanlara selam olsun anacım :) beymen club'ta bir kolsuz ipek gömlek beğendim bu arada.

bu arada dün akşam manitamın go mongo'su geldiği için oraya gittik. ben zaten yemek yediğim için bir kadeh blush içtim. anlayın ne kötü durumdayım bir kadehi bitiremedim halde hafif çarpıldım. neyse manitanın da keyfi yerindeydi bol bol kikirdedik iyi geldi vallahi. bu akşam FNO belki uğrarım. bir şey almak için değil, hediyeler ve beleş şampanyalar için :)

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Parti yapmadın ki hediyeleri verelim :P valla ablam ile birlikte aldığımız hediye seni bekliyooo ama üzgünümmmm ipek gömlek değil :)))
Muck!
Hülya

Adsız dedi ki...

yaa hediye mi aldınız bana ay bak çok utandım şimdi :) ne zaman vereceksiniz peki :)
Zeynep