22 Eylül 2011

Binici botu

bu botlardan çok istiyorum. eski harleylerinizi çıkarın bacılar binici botları yeniden moda oldu. bunlar jimmy choo gerçi ama farketmez. Gördüğünüz yerde affetmeyin.
bu akşam kayınvalidem geliyor. cumartesi de bize yemeğe gelecek ve babamla tanışacaklar. ya bizim evde takım 5 bardak çıkmaz ama vakit de yok alışverişe. bugün temizlikçiye dedim ki kayınvalidem geliyo ona göre temizle ortalığı umarım mahçup olmam. ev ortamı olmasa hiç gerilmem yok ya da ailemin evine gelse ama benim evime geliyorr ya vallahi çok geriliyorum oy anam oy.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

ay ben bugun bunlari gordum ziynebim amsterdamda, cok guzeller gercekten ama 850 euroydu.
asli

Zeynep dedi ki...

yaa ben gittim burda denemeye de bitmiş, millette nasıl para varsa artık, hayret bi şey yaaa