ah be annecim

keşke olsaydın şimdi

zaten bu kadar çok sevdiğim adamı göremediğin için çok üzülüyorum. tek tesellim onunla sen yaşarken tanıştım. anlamı yok ama...

annesini de sen ağırlasaydın keşke. evi temizlikçi temizledi. senden başka kimse buzdolabını çekip arkasını silmezki... çok özledim seni. yengem yemek yapıcak ama ben yine de çok bi sahipsiz hissettim kendimi. babama laf yok çok iyi bakıyo bize de, sen gibi olmuyo ki kimse. inşallah görüyorsundur bizi pamuğum. inşallah beğenmişsindir A........'ımı, inşallah sevmişsindir. kulağımda sesin şimdi önemli olan sizin anlaşmanız dedin şimdi duydum ve gülümsemeye başladım şimdi. okuyanlar kafayı yediğimi sanacaklar ama hissediyorum seni sanki. yanımdasın gibi mutlu oldum şu anda. yanımdasın zaten :)

Yorumlar

Turuncu Gezegen dedi ki…
ben de yanında olduğunu hissettim :)
Adsız dedi ki…
tabiki yanında. hem de herzaman. koruyor, kolluyor, dua ediyor yine... yeter ki sen hissetmekten vazgeçme...
love you.
Hülya
nily21 dedi ki…
ah be güzelim durduk yere ağlattın beni...ben de çok özel zamanlarımda, annişimin yanımda olduğu hissine kapılıveririm..inanıyorum da zeten onlar bizi hep izliyor ve koruyor..:) www.trendyandfriendly.blogspot.com

Popüler Yayınlar