Göcek 1. Akşam




Bu yüzer market.




sahilden çıkınca, bu arada plaj saat 19:00'a kadar açık, bilmiyorum neden, pisikletimize bindiğimiz gibi Can Restaurant'a gittik. Bu da Deniz Berdan'ın tavsiyesi.
Biraz kedi besledik.

Bu tereyağ kendi yapımları. otlu ve sarımsaklı. diyette olduğum için ucundan tatmış olsam da aklım kalmadı değil. hani bıraksanız hepsini yer miydim? yerdim.

Önden bu şahane salatayı bitirdik. sossuz isteyip bir çorba kaşığı zeytinyağı ve balzamik sirket koydum. Tadı çok güzeldi tabi ki. Roka, marul, taze nane, salatalık, domates, beyaz peynir.


Maalesef balığın resmini çekmeyi unutmuşum oburluktan. Büyük deniz levreği yedik. ızgara. Gayet lezzetliydi.

Sonrasında da bu şahane revaniyi ikram ettiler bize. Diyette olduğum için bir tane paylaşırız dedik, amacım tek çataldı ama manitamın damak zevkine uymadığı için yukarıda gördüğünüz onun tek ısırığı sonrası kalanını ben afiyetle yedim. ne yapayım yaw.

Sonuç olarak Can Restaurantı da beğendim, tavsiye ederim.

Sonrasında biraz daha bisikletle dolaştık. İsmi Topaz, Opaz vs olan bir zincir sitenin önünden geçtik. Bir evim olsa orda diye hayal kurdum. Sevgilim yanımda. Çocuğum olsa. Hormanlarım tavan yaptı ya nasıl bebek istiyorum anlatamam. Hala böyle bir hayalim var ama çok uzak geliyor sanırım çok pahalılar. Ama çok da güzeller. Neyse hamdolsun.

Ha size anlattım mı ben bilmem, şükretmek, teşekkürler Allah'ım bu kadar yeter demekmiş, hamdolsun ise teşekkürler ve biraz daha alayım demekmiş. o dalga geçtiğimiz koca karıların varmış bir bildiği yani. hamdolsun.

sonra CarrefourSa gördük küçük bir tane klasik hemen odamıza su aldık mini bardan kazıklanmayalım diye. Ben bi de Harper's Bazaar. Güzel bu ay. Sonra cuma günü ayak küçük tırnağını kıran kıyamam manitama nöbetçi eczane aradık. zaten topu topu 3 tane eczane olunca zor olmadı. Dönüşte de deniz gözlüğü aldım kendime. fuşya. normal insan versiyonu minik kafama büyük geldiğinden çocuk gözlüklerinden aldım. speedo. çok memnunum.

golf eldivenini de çocuk reyonundan alabilmiştim. he he küçük olmak bazen avantaj çünkü çocuk reyonu daa ucuz.

ha misal ikinci gün giydiğim kot şotumu da h&m çocuk reyonundan almıştım. Ulm'de Elif söylemişti bunu bak şu beden çocuk reyonu oluyor bize diye. bir de gömleğim var hatta h&m çocuk reyonundan :)

İyi ki alışveriş yapmayacaksın dediğinizi duyar gibiyim ama bu ihtiyaçtı ve nakit aldım. ben çünkü havuzda, denizde, her zaman gözümü açarım. refleks gibi gözüm kapalı yüzemem. haliyle de ihtiyaç yani ne yapayım şimdi ben

Yorumlar

Popüler Yayınlar