12 Ağustos 2011

Dün

yaw bana bir haller oluyor uyuzum, sormayın. Başım dönmekte, denge biraz garip, başım ağrımakta ve beynim yokmuş gibi hissetmekteyim. Konsantrasyon eksikliğim var yani. Dün doktora gittim. Beyin MR'ı bile çektiler. Allah'a şükür hiçbir fiziksel problem yok ama ben o arada acaba kanser miyim diye korkmadım değil. Sonra dedim mi ben istisna olucam haya bağlanıcam iyileşicem diye teselli ettim kendimi. Ama sonra düşündüm benimki benimle evlenmez mi acaba kanser olursam diye. Kendi kendime yazdım yine ama rahatlattım kendimi tez vakitte.

Bence elektonik müziği MR'a giren birisi bulmuş. MR'a ilk girdiğimde bi daraldım dedim ki solaryumda olduğunu hayal et. Sesler başlayınca da dedim ki Crystal'da olduğunu hayal et. Öyle geçti zaman.

Sorun psikolojikmiş. Dedim ki ay ben kendimi ilk defa iyi hissediyordum bu aralar ne stresi ayol dedim. Dediler ki herşey bitip rahatlayınca vücut bazen salar kendini eskiler çıkıyor olabilir. höh. Bilmiyorum da tez vakit beynime geri kavuşmak istiyorum zira bu durum beni çok rahatsız ediyor. Dün saat 16:00'ya kadar uyuduğuma inanabiliyor musunuz? Şaka gibi yaa şaka.

Öyle yani.

Bugün de Bursa'ya gidiyorum toplantıya. Hatırladım da geçen yıl benimkiyle gitmiştik Bursa'ya toplantı ya Temmuz ayıydı sanırım. O zaman şüpheleniyordum benden hoşlandığından :) O gün beni kıskanmış meğersem falan, hi hi :) Akşam İstanbul'a dönüşte de Özlem Süer'in kokteyline gitmiştim hatta da Instyle Ağustos 2010 sayısında resmim çıkmıştı ama kekolar soyismimi yanlış yazmışlardı. O zamanlar 47 kiloydum. Şimdi ne kadar oldum acaba dün diyetisyene de gidemedim çünkü.

Sigarayı bıraktım, çok sağlıklı besleniyorum bu sefer de psikolojik yollardan vücudumu hasta ettim. Hayret bi şey yaaa...

Hiç yorum yok: