25 Ağustos 2011

bu kadının vücudunun da saçlarının da hastası olduğumu söylemiş miydim. Ben de her gün yoga yapmak istiyorum böyle vücudum olsun diye olmüyör :( Zamansızlık bahane biliyorum ama yok anam ben tembel insanım yapcak bi şey yok. İşte tembel değilim ama yanlış anlaşılmasın. O kadar daraldım ki yazasım var buraya o sebeple.

Amerikalı oda arkadaşımı çok sevmeye başladım. Rüyamda da İngilizce konuşmaya başlayacağım sanırım :) Zaten bu aralar çok enteresan rüyalar görüyorum. Gündüz yetişmeyenleri gece rüyamda yapmaya devam ediyorum. Yemin ediyorum. Bazen karıştırıyorum neyi gerçekte neyi rüyamda yaptığımı.

Yıldırım Özdemir'de kaş alan Nigar, ki kendisi Nefise Karay'a çok benzer, zaten yakın arkadaşıymış, usturayla alıyor kaşlarımı. Kalınlaşsın diye. İşe de yarıyor biliyor musunuz. sorun şu ki her hafta kaş aldırmam lazım. ve ben haftalardır aldıramadım. haliyle NYC'ye de bu kaşlarla gitmek istemiyorum. yani bir ara işten bir 1 saat kaçmam lazım ama bunu ne zaman yapabileceğim giç bilmiyorum. Allah'ım sen aklıma mukayet ol sürmenaj olmuş olabillir miyim acaba? Süremenj nasıl olunuyor?

Hiç yorum yok: