Yeni Perdelerimiz

yatağımız kocaman. memnun muyum. kesinlikle hayır. ama beyim kocaman ne yapalım. su yatağı ve inanılmaz rahat ve sağlıklı.

yatak odasında tül perde ve su yeşili kalın perde tercih ettik. burda rengi belli değil pek ama güzel oldu. Amerika'dan B&H electronic storedan fotograf makinesi alırsak tekrar çekerim :)dolap kapakları ile de uydu rengi. ev, eve benzedi a dostlar. Ayhan Perde'den. Ama hala esksiklerimiz var yatak odasında.

Mutfak salonumuzun perdelerini İMÇ'den Ayhan Perde yaptı. Bir arkadaşımın tavsiyesi üzerine bulduk. Onları eve çağırmak durumunda kaldık. Sanırım fiyatlar artuyor bu şekilde ama patronumun gözünde benim saat ücretim daha pahalı olduğundan vakit yok tabi bu işlere.

Ayhan Perde'den çok memnun kaldık. Zate kendileri konsolosluklarla da çalışıyorlarmış. ve konsoloslukların gelen vatandaşlarına verdikleri yardımcı el kitabında da iismleri varmış. o sebeple pek çok Alman ve Fransıza da perde yapmışlar.

Ayhan Perde: Tel: 0 212 528 40 39 - 0 532 284 00 31


Adres: İ.M.Ç. 1. Blok No: 1514 Unkapanı/İstanbul

Mutfak perdemiz normal tül. metalden de rustiği var. gayet memnunuz.
Perdeleri çekerken, evimizin sayemde ne kadar renkli hale geldiğini de göstermek istedim. Soldaki fuşya tuzluk ve sağdaki fuşya kaşıklık habitat'tan, turuncu çaydanlık tantitoni. Yarısı görünen kırmızı kase de habitat. Saat de benim eserim tabi ki. Kedili tabak çanak satan bir marka var ya ondan almıştım markafoni'den. her ne kadar doğumgünüm b.k gibi geçmiş olsa akşam geç vakit eve gittiğimde bir sofra ve çiçeklerim beni bekliyordu. ve tabi sevgilim de. ben tabi işteki stresimden bahsedim ortamı b.k ettim ama yapçak bi şey yok. bildiğiniz üzere biz perdesizdik bugüne kadar. birinci katta oturduğumuzdan alem görmesin oramızı buramızı diye panjurlak kapalı kaldıkça daralıp kavga edip ışıksızlıktan kendimize gelemediğimiz çok olmuştur. sonunda bu işi ele aldım. ikimiz de çok yoğun olduğumuz için ve de perdeci gezemeyeceğimiz için eve çağırmaya karar verdik. Salondaki zebre deseni perdeler Zeyre Perde'den. Kardeşimin tavsiyesi. Hakikaten çok çok memnun kaldık. çok temiz ve hızlı çalıştılar. personeli süper. tek kelimeyle herşey mükemmeldi. tek dez avantajları kumaş perde yapmamaları. ben de daha sıcak bir hava olması açısından diğer odalara zebra istemedim açıkçası. resimde çok somon durmuş ama aslında normalde bu kadar somon durmuyor. sonuç olarak biz çok beğendik. henüz salonumuzun çoğu boş. gördüğünüz iki berjeri de bilgili mobilyadan almıştık. kardeşim hiç beğenmedi ama biz beğeniyoruz. üstelik çok da rahatlar.

Zeyre Perde: Öktem Bey

Tel: 0 212 236 41 20 e-mail: info@zeyreperde.com

Abbasağa Mah. Ihlamur Cad. No: 21/A Beşiktaş

Yorumlar

Popüler Yayınlar