diyet update

hello everyone,


diyetisyenimden ayağımın tozuyla döndüm. kendisi Amerikan Hastanesi'nden Tuğçe Aytulu. Biliyorsunuz ilk 10 gün önce gidip 215 TL ödemiştim. 10 gün sonra yani bugün ücretsiz kontrole gittim. 1,2 kilo vermişim 10 günde. hem de öküz gibi yiyerek. üstelik hiç bana safsata şeyler vermiyor. ben çok tuttum bu kadını. her zaman tokum, yemekler ağırlık yapmıyor üstelik de çok fazla yememe ve sigarayı bırakmış olmama rağmen 1,2 kilo vermişim. çoook mutluyum. Tuğçe Hanım'ı da şiddetle herkese tavsiye ederim. istediğim kiloya ulaştığım da ben de bugün ne giydim postları yapmaya başlayacağım. çalışan bayanlar için. daha doğrusu bizim gibi resmi giyinmesi gereken bayanlar için, herkes de öyle bi sürü blogger gibi rahat giyinemiyor neticede değil mi :)


neysem çok öperim sizi.

Yorumlar

Popüler Yayınlar