germanya again

ama bu sefer Elif"imden donuyorum. almanyadaki klavyelerde "z" ve "y"nin yerleri tam ters. cok zor hayat :) elifle kadir beni stuttgart havaalanai biraktilar. simdi loungeda gene rose sampanya icerkene bu satirlarimi yaziyorum. gerci antibiyotik iciyorum ama neyse.
resimleri sonra yukleyecegim. dunyanin en guzel kizi edayi hatirlarsiniz. iste onun anne ve babasi. hala dunyanin en guyel kizi. uzamis yalniy. cok oylemisim arkadasimi. biz onunla bir fidanin guller acan daliydik. hala da oyleyiz. bendeniz ikinci dal.
hava oyle guzel ki inanamazsiniz. h&m yeni sezon da sahane. yazlik beyaz bi sapka aldim boyulmasin diye kafama taktim havaalaninda biri lady sunsine dedi bana.
alttaki 20 yas disimin sismesi ve 3 ayda bir gelen depresyonum da bu tatile denk geldi :(
gecen persembe istifa ettim. cuma almanyaya geldim. 10 gundur falan da burdayim. manitamin annesi ve bazi arkadaslariyla tanistim. cok sevistik vallahi :)
ay aslinda yazacagim cok sey var hep boyle havaalanlarindan sampanyali yazilar yaziyorum con con saniyosunuy beni ama degilim valla. bunalimimi yazsam. ustelik artik issizim de. dogru karar verdigimi dusunuyordum ama is gercege gelince bocalamaktayim.
umarim tez zamanda yuksek maasli huzurlu bir is bulurum.
Allah sonumuzu hayir etsin diyor, bana iyi ucuslar sizlere de guyel bir calisma haftasi diliyorum.

Yorumlar

Popüler Yayınlar